Кліментовський СтаніславKlimentovskyi StanislavДегтяренко Тетяна МиколаївнаDehtiarenko Tetiana Mykolaivna2024-07-122024-07-122024Кліментовський С. Тренінгові технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогічних працівників у сфері інклюзивної освіти [Текст] / С. Кліментовський, Т. Дегтяренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 35–39.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15216У статті здійснено аналіз проблеми тренінгових технологій як засобу формування професійної компетентності майбутніх педагогічних працівників у сфері інклюзивної освіти. Визначено, що проведення практичних занять у формі тренінгів з майбутніми учасниками команди психолого-педагогічного супроводу, сприятиме отриманню практичних умінь та навичок, що дозволить підвищити їх готовність до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання.The article analyzes the problem of training technologies as a means of forming the professional competence of future pedagogical workers in the field of inclusive education. It was determined that conducting practical classes in the form of trainings with future members of the team of psychological and pedagogical support will contribute to the acquisition of practical skills and abilities, which will increase their readiness for professional activity in the conditions of inclusive education.ukосвітаінклюзивне навчаннятренінгові технологіїпрофесійна компетентністьпедагогічні працівникиeducationinclusive educationtraining technologiesprofessional competenceteaching staffТренінгові технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогічних працівників у сфері інклюзивної освітиTraining Technologies as a Means of Forming the Professional Competence of Future Teachers in the Sphere of Inclusive EducationArticle