Коробова Юлія ВолодимирівнаKorobova Yuliia Volodymyrivna2019-11-202019-11-202009Коробова, Ю. В. Лінгвометодична компетенція як складова професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови [Текст] / Ю. В. Коробова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 267–276.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8017У статті розглядаються особливості лінгвометодичної компетенції у складі професійної компетентності вчителя іноземної мови; звертається увага на суттєві характеристики та умови забезпечення ефективного процесу формування лінгвометодичних умінь у майбутніх учителів іноземної мови.This article deals with peculiarities of lingua-methodological competence as the constituent part of the foreign language teacher’s professional competency; the attention is given to the key characteristics and conditions of organizing the effective process of lingua-methodological skills formation in the training of intending foreign language teachers.ukлінгвометодична компетенціявчитель іноземної мовилінгвометодичні умінняlingua-methodological competenceforeign language teacherslingua-methodological skillsЛінгвометодична компетенція як складова професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мовиLingua-Methodological Competence as a Component of Professional Training of Future Foreign Language TeachersArticle