Зубач Марина ВалентинівнаZubach Maryna ValentynivnaМолошна Ірина АнатоліївнаMoloshna Iryna Anatoliivna2024-10-242024-10-242013Зубач М. Проблема готовності до школи дітей з ФФНМ [Текст] / М. Зубач, І. Молошна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (7 лютого 2013 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2013. – С. 20–23.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15836У статті розглядається проблема готовності дітей з вадами мовлення до навчання в школі. Розкривається значення розвитку монологічного мовлення як найважливішої умови повноцінного засвоєння знань, розвитку логічного мислення, творчих здібностей та інших сторін психічної діяльності.This paper is giving the light on a question of readiness of children with speech problems for education in school. It is also revealing the importance of monologue development as essential condition for high-quality learning, development of logical thinking , creativity and other aspects of mental activityukмовленнєва готовністьмонологічне мовленняготовність до навчання у школімовлення дітей з фонетико- фонематичними розладамимовленняspeech readinessmonologue speechreadiness for education in schoolchildren with phonetic and phonemic disorders of speechПроблема готовності до школи дітей з ФФНМThe Problem of School Readiness of Children with FFNMArticle