Лупіна Богдан РуслановичLupina Bohdan Ruslanovych2025-05-262025-05-262024Лупіна Б. Використання маркетингових стратегій для підвищення конкуренто спроможності готелів і ресторанів [Текст] / Б. Лупіна // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 101–105.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17038У роботі досліджується роль маркетингових стратегій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто основні типи стратегій, їх ефективність та приклади впровадження. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації маркетингових заходів.The paper examines the role of marketing strategies in increasing the competitiveness of hotel and restaurant business enterprises. The main types of strategies, their effectiveness and examples of implementation are considered. Recommendations for optimization of marketing activities are proposed.ukмаркетингмаркетингова стратегіяконкурентоспро- можністьстратегіїготельно-ресторанний бізнесmarketingmarketing strategycompetitivenessstrategieshotel and restaurant businessВикористання маркетингових стратегій для підвищення конкуренто спроможності готелів і ресторанівUsing Marketing Strategies to Increase the Сompetitiveness of Hotels and RestaurantsArticle