Барвінський Анатолій ОлександровичBarvinskyi Anatolii Oleksandrovych2016-12-222016-12-222011Барвінський, А. О. Педагогічна освіта і Болонський процес [Текст] / А. О. Барвінський // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 113–121.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/683У статті проаналізована низка проблем, пов’язаних з модернізацією вищої педагогічної освіти в межах Болонського процесу. Автор доходить висновку про те, що заходи, які були вжиті вищою школою України в останні роки з метою входження до Болонської системи, поки що мають зовнішній, формальний характер. На черзі стоять завдання більш глибоких перетворень, зокрема перегляду змістовної сторони освітнього процесу, головними напрямами якого має стати стандартизація навчання та наближення його до життєвої і професійної практики майбутніх спеціалістів.The article touches upon the problems that concern High pedagogical education modernization with the Bologna process framework. The author comes to conclusion that in recent years the arrangement undertaken by Ukrainian High school aiming the Bologna system integration is formal and superficial. These steps have to be deeper transformation such as educational process intensional side revision; its main direction must be education standardization, approaching to professional practice and every day needs of future specialists.ukформальна освітаsuperficial educationреальна освітаreal educationенциклопедизм знаньencyclopedic learningевристикаheuristicsтворчістьcreativityПедагогічна освіта і Болонський процесPedagogical Education and Bologna ProcessArticle