Прилєпа Вікторія АнатоліївнаPryliepa Viktoriia AnatoliivnaЄмяшева Марина ЮріївнаYemiasheva Maryna Yuriivna2024-11-072024-11-072014Прилєпа В. Психологічна готовність дітей із порушеннями мовлення до навчання [Текст] / В. Прилєпа, М. Ємяшева // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (4 квітня 2014 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2014. – С. 52–55.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15937У статті здійснено теоретичний аналіз досліджень зарубіжних та вітчизняних психологів з проблеми психологічної готовності дітей з порушеннями мовлення до навчання. Розглянуті складові компоненти психологічної готовності дітей з порушеннями мовлення.In the article the theoretical analysis of the research of foreign and native psychologists was carried out. The problem of the psychological readiness of the children with the speech disturbance was touched upon before studying. The components of the psychological readiness of the children with the speech disturbance were examined.ukпорушення мовленняпсихологічна готовністьпізнавальна діяль- ністьнавчанняspeech disturbancepsychological readinesscognitive activitystudyingПсихологічна готовність дітей із порушеннями мовлення до навчанняPsychological Readiness of Children with Speech Disorders for LearningArticle