Гречаник О. Є.Hrechanyk O. Ye.2018-06-042018-06-042011Гречаник, О. Є. Акмеологічна оцінка управління професійним розвитком педагогів [Текст] / О. Є. Гречаник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 60–68.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4901У статті розкрито роль акмеологічної оцінки в управлінні професійним розвитком педагогів. Уточнено поняття «акмеологічна оцінка», «факторно- критеріальна модель». Розроблено факторно-критеріальну модель акмеологічної оцінки управлінської діяльності з професійного розвитку педагогів на основі кваліметричного підходу.In the paper the role of acmeological assessment in the management of professional development of teachers is opened. The notions of «acmeologic estimate», «factor-criterion model» are specified. A factor-criterion model of acmeological estimates of management at the professional development of teachers on the basis of qualimetrical approach is developed.ukпрофесійний розвитокакмеологічна оцінкафакторно- критеріальна модельдиверсифікаціяфакторикритерії та показники якості управлінської діяльностіprofessional developmentacmeologic estimatefactor-criterion modelfactorscriteria and indicators for quality of managementАкмеологічна оцінка управління професійним розвитком педагогівAcmeological Assessment of Professional Development of TeachersArticle