Тютюнник І. С.Tyutyunnik I.S.2023-01-102023-01-102019Тютюнник І. Проектні технології як засіб формування предметної компетентності учнів на уроках історії [Текст] / І. Тютюнник // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 48–52.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12761У даній статті розглянуто процес застосування проектних технологій в роботі педагога П(ПТО) та готовність до інноваційної діяльності сучасного педагога. Також здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з метою дослідження проблеми впровадження методу проекту у освітній процес.In this article the process of application of design technologies in the work of the teacher P(PTO) and readiness for the innovative activity of a modern teacher is considered. The theoretical analysis of scientific sources was also carried out in order to study the problem of implementing the project method in the educational process.ukпедагогметод проектінноваційна діяльністьметоди навчанняteachermethod projectnnovative activityіteaching methodsПроектні технології як засіб формування предметної компетентності учнів на уроках історіїProject Technologies as a Means of Forming the Subject Competence of Students in History LessonsArticle