Громова Наталія ВасилівнаHromova Nataliia Vasylivna2019-11-192019-11-192009Громова, Н. В. Діагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласників [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 127–137.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8001У статті обґрунтовано необхідність діагностичного підходу до організації евристичної діяльності школярів. Подано результати дослідження, що присвячено виявленню та вимірюванню основних пізнавально-творчих якостей старшокласників, які є важливим показником їх творчої самореалізації.A necessity of diagnostic approach to organization of heuristic activity of school children is grounded in the article. Results of the inveastigation devoted to detection and measurment of the main cognitive-creative qualities of senior pupils which are a significant mark of their creative self-realization.ukдіагностичний підхідевристична діяльністьпізнавально-творчі якостістаршокласникисамореалізаціяdiagnostic approachheuristic activitycognitive-creative qualitiessenior pupilsself-realizationДіагностичний підхід до самореалізації пізнавально-творчих якостей старшокласниківDiagnostic Approach to Self-Realization of Cognitive and Creative Qualities of Senior StudentsArticle