БалікаЛ. М.Balika L. M.Шибецька ЛіліяShybetska Liliia2023-10-062023-10-062023Шибецька Л. Заїкання в дітей дошкільного віку: основні напрями діагностичної роботи [Текст] / Л. Шибецька ; науковий керівник Л. М. Баліка // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 40–45.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13902Статтю присвячено актуальній проблемі заїкання в дітей дошкільного віку. Особлива увага приділена основним напрямам діагностичної роботи з дітьми, що страждають на заїкання. У статті розглянуто ключові етапи обстеження звуковимовної сторони мовлення. Проаналізовано обстеження фонетико-фонематичної сторони мовлення, темпо-ритмічної та лексикограматичної сторони мовлення. Пропоновані та схарактеризовані різноманітні вправи та завдання для корекції заїкання у дітей дошкільного віку.The article is devoted to the current problem of stuttering in preschool children. Special attention is paid to the main directions of diagnostic work with children who suffer from stuttering. The article discusses the key stages of examination of the speech sound side. The examination of the phonetic-phonemic side of speech, tempo-rhythmic, and lexical-grammatical side of speech are analyzed. Various exercises and tasks for correcting stuttering in preschool children are proposed and characterized.ukзаїканнядошкільний вікрозвиток мовленнядіагностична та корекційна роботалогопедstutteringpreschool agespeech developmentdiagnostic and corrective workspeech therapistЗаїкання в дітей дошкільного віку: основні напрями діагностичної роботиStuttering in Preschool Children: the Main Directions of Diagnostic WorkArticle