Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-02-242017-02-242007Семеног, О. Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі ХХІ століття [Текст] / О. Семеног // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український щорічник / за. ред.: Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова ; Київ, 2007. – Вип. ІХ.– С. 323–332.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1174У статті з'ясовуються соціолінгвістичні чинники впливу на формування мовної особистості майбутнього вчителя-словесника, окреслюються шляхи підготовки вчителя як культуромовної особистості з урахуванням провідних тенденцій зарубіжної школи.The article is devoted to the problem of the formation the language personality of teacher. The author tries to analyze social and linguistic factors of the problem, focuses on the ways of professional training of future Ukrainian language teacher on the basis of modern tendencies of foreign science educational establishments.ukмовна особистістьучительпрофільна українськомовна підготовкасоціолінгвістичний чинниклінгвокультурознавча компетенціяlinguistic identityteacherprofiled Ukrainian-language trainingsociolinguistic factorculturological linguistic competenceМовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі XXI століттяThe Language Personality of Teacher in Social-Cultural Conditions in XXI CenturyArticle