Яковенко Т. В.Yakovenko T. V.2018-04-232018-04-232012Яковенко, T. В. Структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / T. В. Яковенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 346–354.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4611У статті у світлі компетентнісного підходу подано структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Структура креативної компетентності представлена у вигляді мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів, які становлять сукупність педагогічно значущих особистісних якостей інженера-педагога професійного навчання.The article in the light of the competency approach presented structural components creative future engineers-teachers. The structure of creative expertise represented in the form of components: motivational, cognitive, active and personal components, which is a set of pedagogically important personal qualities of an engineer-teacher training.ukпрофесійна компетентністькомпетенціякреативністькреативна компетентністьмайбутній інженер-педагогprofessional competencecompetencecreativitycreative expertisefuture engineer-teacherСтруктурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогівStructural Components of the Creative Competence of Future Engineers-TeachersArticle