Чжао ЧаоянКороль Олена МиколаївнаChzhao ChaoianKorol Olena Mykolaivna2024-06-152024-06-152023Чжао Чаоян Використання ГІС-технологій для визначення придатності території освітньої інфраструктури [Текст] / Чжао Чаоян, О. Король // Восьмі Сумські наукові географічні читання : збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (Суми, 13–14 жовтня 2023 р.) / СумДПУ імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства ; [упорядник А. О. Корнус ].– Суми, 2023. – С. 176–178.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15042У зав’язку із продовженням процесу урбанізації в Україні, існує певна потреба у залучення ГІС-технологій до здійснення геопросторового аналізу щодо об’єктів соціальної інфраструктури. Як результат довоєнного економічного зростання і підвищення рівня народжуваності призвело до збільшення чисельності населення мегаполісів, що відбилося на зростанні житлового сектора великих міст. Але питання недорозвиненості освітньої інфраструктури та не відповідність її сучасним вимогам містян залишається невирішеним завданням як сьогодення так і майбутнього повоєнного часу. Невідповідність освітньої інфраструктури потребам жителів нових мікрорайонів та зміни демографічної ситуації мегаполісів призвело до дефіциту і перевантаження існуючих закладів освіти та визначило тему нашого дослідження.In connection with the continuation of the urbanization process in Ukraine, there is a certain need to involve GIS technologies in the implementation of geospatial analysis of social infrastructure objects. As a result of the pre-war economic growth and the increase in the birth rate, it led to an increase in the population of megacities, which affected the growth of the residential sector of large cities. But the issue of the underdevelopment of the educational infrastructure and its non-compliance with the modern requirements of the citizens remains an unsolved task both today and in the future of the post-war period. Inadequacy of educational infrastructure to the needs of residents of new microdistricts and changes in the demographic situation of megacities led to a shortage and overloading of existing educational institutions and determined the topic of our research.ukГІС-технологіїпридатність територіїосвітня інфраструктураGIS technologiessuitability of the territoryeducational infrastructureВикористання ГІС-технологій для визначення придатності території освітньої інфраструктуриUse of GIS Technologies for Determination Suitability of the Territory of Educational InfrastructureConferencePapers