Герман Вікторія ВасилівнаHerman Viktoriia VasylivnaАндрійченко СофіяAndriichenko Sofiia2025-06-112025-06-112025Герман, В. Інтерактивні технології на уроках української мови під час вивчення синтаксису в старшій школі [Текст] : навчально-методичний посібник / В. Герман, С. Андрійченко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025. – 74 с.978-966-698-360-5https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17118У навчально-методичному посібнику окреслено теоретичні засади інтерактивного навчання, проаналізовано нормативно-правову базу й підручники з української мови в аспекті можливостей інтерактивного навчання як засобу розвитку синтаксичних умінь і навичок учнів, подано комплекс вправ і завдань, що охоплюють царину методики навчання синтаксису української мови в старшій школі із застосуванням інтерактивних методів. Адресовано науковцям, учителям, студентам, усім, хто цікавиться синтаксисом української мови та методикою його викладання.The educational and methodological manual outlines the theoretical foundations of interactive learning, analyzes the regulatory framework and Ukrainian language textbooks in the context of the potential of interactive learning as a tool for developing students' syntactic skills and abilities. It provides a set of exercises and tasks covering the field of teaching methods for Ukrainian syntax in high school using interactive methods. The manual is intended for scholars, teachers, students, and anyone interested in Ukrainian syntax and methods of teaching it.ukінтерактивне навчаннясинтаксис української мовиметодика навчанняосвітні технологіїурок української мовиinteractive learningukrainian language syntaxteaching methodologyeducational technologiesukrainian language lessonІнтерактивні технології навчання на уроках української мови під час вивчення синтаксису в старшій школіInteractive Learning Technologies in Ukrainian Language Lessons During the Study of Syntax in High SchoolManual