Мартиненко Олена ВікторівнаMartynenko Olena ViktorivnaЧкана Ярослав ОлеговичChkana Yaroslav Olehovych2018-11-072018-11-072016Мартиненко, О. В. Робочий зошит як дидактичний засіб формування математичної компетентності студентів педагогічного університету [Текст] / О. В. Мартиненко, Я. О. Чкана // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 47–51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5679Авторами теоретично обґрунтовано доцільність оновлення змісту самостійної роботи студентів педагогічних вузів при вивченні математичного аналізу в умовах компетентнішого підходу, уточнено зміст поняття «самостійна робота студентів», виокремлено напрямки супроводження викладачем самостійної роботи студентів та показано необхідність залучення нових форм її організації, зокрема, робочого зошита. Також сформульовано принципи розробки робочого зошита, виділено його складові та розкрито їх зміст.The authors theoretically proved the feasibility of updating the content of independent work of students of pedagogical universities in the study of mathematical analysis in terms of competency approach, refined the concept of "independent work of students," singled out areas of support teacher students' independent work and shows the need to involve new forms of organizations, including work book. Also formulated principles of development workbook, high lighted its components and disclosed their content.ukматематична компетентністьсамостійна робота студентівробочий зошитmathematical competencestudents' independent workworkbookРобочий зошит як дидактичний засіб формування математичної компетентності студентів педагогічного університетуWorkbook as a Didactic Means of the Formation of the Pedagogical University Students’ Math CompetenceArticle