Глушок Л. М.Hlushok L. M.2018-01-302018-01-302012Глушок, Л. М. Кваліфікаційні рівні професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах Австралії [Текст] / Л. М. Глушок // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 118–125.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3811У статті розглянуто кваліфікаційні рівні професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах Австралії, зокрема висвітлено основні завдання та зміст програм для бакалаврів та магістрів дошкільної освіти, зазначено шляхи здобування вищоїосвіти, форми навчання, особливості післядипломної підготовки.The article deals with the qualification levels of early childhood professionals training in Australian universities, particularly the ways of acquiring tertiary education are given, the main tasks for Bachelors and Masters, study modes and peculiarities of postgraduate training are pointed out.ukкваліфікаційні рівніпрограма навчаннязалікові одиницібакалаврмагістрдокторqualification levelstraining programcredit pointsBachelor DegreeMaster DegreeDoctor DegreeКваліфікаційні рівні професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах АвстраліїQualification Levels of Early Choldhood Professionals Training in Australian UnivercitiesArticle