Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana EduardivnaХижняк Євгенія АнатоліївнаKhyzhniak Yevheniia Anatoliivna2021-01-192021-01-192020Хижняк, Є. А. Організація групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології [Текст] : магістер. робота / Є. А. Хижняк ; науковий керівник С. Е. Генкал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 73 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9750Розглянуто та проаналізовано основні форми, методи, принципи групової роботи, розроблено методику організації групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології. Окреслено педагогічні умови та методологічні підходи до застосування групових форм роботи в навчальному процесі. Визначено результат групової роботи – підвищення рівня мотивації навчання, самореалізація учнів. Наголошується, що групова робота забезпечує підвищення якості навчання учнів.The main forms, methods, principles of group work have been considered and analyzed, a methodology for group work organization as a means of the pupils’ self-realization at the biology lessons has been developed. The pedagogical conditions and methodological approaches to the use of group forms of work in the educational process have been determined. The result of group work is an increasing of the level of motivation to learn and pupils’self-realization. It is noted that the group work improves the quality of pupils’ learning.ukгрупова роботасамореалізаціяметодологічні підходимотиваціяпедагогічні умовиурок біологіїgroup workself-realizationmethodological approachesmotivationpedagogical conditionsbiology lessonОрганізація групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біологіїOrganization of Group Work as a Means of the Pupils’ Self-Realization at the Biology LessonsMasters