Чаус Ганна ГригорівнаChaus Hanna Hryhorivna2025-01-092025-01-092023Чаус Г. Готовність вчителів біології використовувати цифрові інструменти для формувального оцінювання [Текст] / Г. Чаус // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 117–118.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16218Здійснено аналіз рівня підготовки вчителів біології до використання цифрових інструментів для формувального оцінювання. Зазначено про необхідність безперервної самоосвіти вчителя, підвищення його професійних знань та умінь у сфері використання цифрових технологій у зв’язку з недостатнім використанням онлайн-сервісів та програм для налагодження ефективного й швидкого зворотного зв’язку під час навчання.In the article analysis of biology teachers level of preparation for the utilization of digital tools in formative assessment is conducted. Emphasis is placed on the necessity of continuous self-education for teachers, enhancing their professional knowledge and skills in the use of digital technologies, due to the insufficient utilization of online services and programs for establishing effective and prompt feedback during teaching.ukцифрові інструменти формувального оцінюваннявчителі біологіїпіслядипломна освітаінформаційно-цифрова компетентність вчителяdigital tools for formative assessmentbiology teacherspostgraduate educationteacher's information and digital competenceГотовність вчителів біології використовувати цифрові інструменти для формувального оцінюванняReadiness of Biology Teachers to Use Digital Tools for Formative AssessmentArticle0000-0003-1690-324X