Святецька НаталіяSviatetska Nataliia2019-04-092019-04-092017Святецька, Н. До питання участі України у міжнародних програмах оцінки якості знань учнів з математики [Текст] / Н. Святецька // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 120–121.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7131У статті проаналізовані сучасні міжнародні програми оцінки якості знань та умінь учнів з математики. Розкрито мету проведення міжнародних програм PISA та TIMSS. Наведено приклад одного із завдань з математики, що пропонуються учням у програмі PISA.The article analyzes contemporary international programs for assessing the quality of knowledge and skills of pupils in mathematics. The purpose of conducting international programs of PISA and TIMSS is considered in detail. An analysis of one of the tasks in mathematics that offered to pupil in the program of PISA.ukміжнародні програми оцінювання знань з математикизовнішні оцінювальні системи з математикиPISATIMSSinternational programs of evaluation of knowledge in mathematicsexternal estimation systems in mathematicsДо питання участі України у міжнародних програмах оцінки якості знань учнів з математикиOn the Question of Ukraine’s Participation in International Programs for Assessing the Knowledge of Students in MathematicsArticle