Зелінська-Любченко Катерина ОлександрівнаZelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaСмовська Лідія КостянтинівнаSmovska Lidiia Kostiantynivna2019-03-052019-03-052019Смовська, Л. К. Науково-теоретичні засади проблеми порушення читання [Текст] / Л. К. Смовська, К. О. Зелінська-Любченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 118–120.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6824У статті висвітлені теоретичні засади проблеми порушення читання за даними науково-методичної літератури. Визначені механізми та етапи формування навички читання, виокремлено необхідні передумови повноцінності цього процесу. Представлені підходи до розумінні терміну «дислексія» та сучасне визначення цього порушення.The article presents the theoretical foundations of the problem of violation of reading according to the scientific literature. Defined mechanisms and stages of the formation of skills of reading, outlined the necessary prerequisites for the usefulness of the process. The presented approaches to the understanding of the term «dyslexia» and the modern definition of this violation.ukписемне мовленнянавичка читанняпорушення читаннядислексіяwritingskills of readingviolation of readingdyslexiaНауково-теоретичні засади проблеми порушення читанняScientific and Theoretical Foundations of the Problem of Reading ViolationsArticle