Бобракова О. В.Bobrakova O. V.2019-11-192019-11-192009Бобракова, О. В. Професія викладача в контексті вимог глобалізованого світу (азійсько-тихоокеанський вимір) [Текст] / О. В. Бобракова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 20–27.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7987У статті аналізується досвід країн азійсько-тихоокеанського регіону щодо модернізації їх освітньої галузі з урахуванням глобалізації світового співтовариства; також проголошується, що професія викладача спрямована на розв’язання суспільних проблем і має на меті актуалізацію потенціалу знань, умінь і навичок особи в різних сферах життєдіяльності.The author analyzes the experience of countries in the Asia-Pacific region in terms of modernization their systems of higher education in the globalization world community. The article stresses that the profession of teacher focuses on important public issues and aim to update knowledge and skills in different spheres of life.ukкраїни азійсько-тихоокеанського регіонуглобалізаціяcountries in the Asia-Pacific regionglobalizationпрофесія викладачаprofession of teacherПрофесія викладача в контексті вимог глобалізованого світу (азійсько-тихоокеанський вимір)Teacher's Profession in the Context of the Requirements of the Globalized World (Asia-Pacific Dimension)Article