Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-03-202017-03-202013Семеног, О. М. Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна: лінгвоаксіологічний аспект [Текст] / О. М. Семеног // Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна : зб. наук. пр. / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова), та ін. ; упорядн. : Н. Г. Ничкало , О. М. Боровік, ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – К. : Богданова А. М., 2013. – С. 153–160.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1348У статті розглядається функціональна своєрідність ключових концептів філософсько-педагогічних, філософсько-психологічних, текстів Івана Андрійовича Зязюна: людина, особистість, вчитель (талановитий вчитель) та учень (талановитий учень), радість, краса, педагогічна дія, інтелект, афект, воля, представлені особливості педагогічної майстерності академічного науковця в аспекті лінгвоаксіології.The article deals with the functional load of key components of philosophical and pedagogical, philosophical and psychological texts of Ivan A. Zyazyun: people, person, teacher (a gifted teacher) and student (gifted students), joy, beauty, pedagogical action, intelligence, affect, will. Also there are outlined the expressionfeaturesof pedagogical skills of academician in terms oflanguage aksilogy.ukлюдинаособистістьвчительученьрадістькрасапедагогічная діяінтелектпочуттяІван Зязюнpeoplepersonteacherstudentteaching skillspedagogical actionintelligencesenseIvan A. ZyazyunПедагогічна майстерність академіка Івана Зязюна: лінгвоаксіологічний аспектPedagogical Skills of Academician Ivan Zyazyun: Language Aksilogy AspectArticle