Проценко Ірина ІванівнаProtsenko Irina IvanovnaОсипенко Анна ВолодимирівнаOsypenko Anna Volodymyrivna2022-09-092022-09-092021Осипенко, А. В. Управління маркетинговою діяльністю в закладі загальної середньої освіти [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / А. В. Осипенко, науковий керівник І. І. Проценко.– Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021.– 98 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12427У представленій роботі теоретично обґрунтована сутність понять «маркетинг», «маркетингова політика освітньої організації»; з’ясована специфіка управління маркетинговою діяльністю у закладах загальної середньої освіти; проаналізована практика щодо впровадження маркетингової діяльності у закладах загальної середньої освіти; обґрунтувані рекомендації по впровадженню технологій управління маркетинговою діяльністю в закладах загальної середньої освіти.The essence of the concepts «marketing», «marketing policy of the educational organization» is theoretically substantiated in the work; the specifics of marketing management in general secondary education institutions are clarified; the practice of implementing marketing activities in general secondary education institutions is analyzed; substantiated recommendations for the introduction of technologies for managing marketing activities in general secondary education.ukзагальна середня освітаринок освітніх послугнавчальний закладмаркетингмаркетингова діяльністьуправління маркетинговою діяльністю в закладі загальної середньої освітиgeneral secondary educationmarket of educational serviceseducational institutionmarketingmarketing activitymanagement of marketing activity in general secondary education institutionУправління маркетинговою діяльністю в закладі загальної середньої освітиManagement of Marketing Activities in The Institution of General Secondary EducationMasters