Коцаренко І. К.Kotsarenko I. K.2019-02-252019-02-252011Коцаренко, І. К. Формування пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри на уроках етики [Текст] / І. К. Коцаренко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 42–45.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6747Стаття присвячена проблемі формування пізнавальної активності засобами дидактичної гри у ході навчання етики. Зазначено, що гра є природною потребою дітей, вона сприяє розвитку пізнавального інтересу, що є важливою умовою формування активності учня у навчально-пізнавальному процесі. У статті класифіковано дидактичні ігри на імітаційні та не імітаційні. Наведено приклади кожного з двох типів ігор.This Article Is Devoted to the problem of forming of pupils’ cognitive activity with the help of educational games at the Ethics lessons. It is noted that game is a natural children’s need, it promotes the development of pupils’ cognitive interest, which guarantees the activity in the learning process. In the article the classification of games into imitative and unimitative is considered, the examples of each type are presented.ukнавчання етикидидактична грапізнавальна активністьstudy of the Ethicseducational gamecognitive activityФормування пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри на уроках етикиForming of Pupils’ Cognitive Activity with the Help of Educational Games at the Ethics LessonsArticle