Дорошенко Тетяна ВолодимирівнаDoroshenko Tetiana Volodymyrivna2024-04-022024-04-022023Дорошенко Т. Принципи удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах педагогічних університетів УКРАїни та Китаю [Текст] / Т. Дорошенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 7 (131). – С. 172–178. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.07/172‐179https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14409У статті обґрунтовуються специфічні принципи удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва як універсальної виховної системи, здатної оптимізувати процес особистісного розвитку студентів у складних умовах сучасного суспільного буття.Підкреслюється, що важливим завданням педагогічної науки є розробка системи мистецької освіти. На основі аналітико‐синтетичного огляду та узагальнення проаналізовано особливості реалізації специфічних принципів удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах мистецьких і педагогічних вузів України та Китаю, а саме: пріоритету художності над науковістю, системновті, єдності національного та загальнолюдського,єдності навчання та виховання, порівняльної трудомісткості кредитів,діагностичності організаційної динамічності, гнучкості і партнерства,прогностичності, технологічності, усвідомлення перспективи.The article substantiates the principles of improving the professional training of future music teachers as a universal educational system capable of optimizing the process of personal development of students in the difficult conditions of contemporary social life. It is emphasized that the important task of pedagogical science is the development of the system of artistic and pedagogical education of future music teachers. On the basis of analytic‐synthetic review and generalization, the peculiarities of the implementation of specific principles for improving the professional training of future music teachers in the conditions of the credit‐modular system of education are analyzed, namely: the priority of artistry over science, the system of innovation, the unity of the national and universal, the unity of education and upbringing, the comparative labor intensity of credits, the diagnostic of organizational dynamism, the flexibility and partnership, the prognostication, the technology, the awareness of perspective.ukвчитель музичного мистецтвапринципи транскультурної підготовкисистема мистецької освітифахові можливостітранскультурний підхідteachers of musical artprinciples of improving of the transcultural trainingsystem of the art educationthe professional opportunitiesthe transcultural approachПринципи удосконалення транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах педагогічних університетів України та КитаюPrinciples of Improving the Transcultural Training of Future Teachers of Music Art in the Conditions of Pedagogical Universities of Ukraine and ChinaArticle0000‐0002‐8751‐421X10.24139/2312‐5993/2023.07/172‐179