Михайлик К. С.Mykhailyk K. S.2021-05-192021-05-192011Михайлик, К. С. Один з поглядів на вирішення проблеми диференційованого навчання математики [Текст] / К. С. Михайлик // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 61–63.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10777На основі аналізу роботи вчителів математики виокремлено деякі проблеми, які виникають при впровадженні диференційованого навчання математики в школі, та запропоновано деякі шляхи їх вирішення.On the basis of analysis of work of teachers of mathematics some problems which arise up at introduction of the differentiated teaching of mathematics at school are selected, and some ways of their decision are offered.ukдиференціація у навчанні математикипрофільна диференціаціярівнева диференціаціярізнорівневі завданняdifferentiation in teaching of mathematicstype differentiationlevel differentiationdifferentlevels tasksОдин з поглядів на вирішення проблеми диференційованого навчання математикиOne of Looks on the Decision of Problem of the Differentiated Teaching of MathematicsArticle