Пашкова НадіяPashkova NadiiaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132023Пашкова, Н. Використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Н. Пашкова, В. Бутенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи: збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 264−269.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13629У статті розкрито сутність мнемотехніки як сукупності прийомів ефективного запам’ятовування нової інформації при формуванні кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано можливості використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.The article reveals the essence of mnemonics as a set of techniques for effective memorization of new information in the formation of quantitative ideas in older preschool children; the possibility of using mnemonic tools for the formation of speech competence of older preschool children is substantiated.ukмнемотехнікамовленнєва компетентністьдіти старшого дошкільного вікуmnemonicsspeech competencechildren of older preschool ageВикористання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного вікуThe Use of Mnemonics for the Formation of Speech Competence of Older Preschool ChildrenArticle