Гулай ОльгаHulai Olha2020-10-082020-10-082020Гулай, О. І. Розвиток креативності у гуртках технічного спрямування Малої академії наук [Текст] / О. І. Гулай // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 24–26.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9304Висвітлено роль Малої академії наук України у реалізації учнівської науково-технічної творчості. Розглянуто поняття креативності і способи її розвитку. Виокремлено види творчості, що присутні на заняттях гуртка матеріалознавства. Основним завданням педагогів позашкілля є розвинути інженерні якості вихованців, які базуються на здатності до креативного вирішення поставлених задач.The role of the Small Academy of Sciences of Ukraine in the realization of student scientific and technical creativity is highlighted. The concept of creativity and ways of its development are considered. The types of creativity that are present in the classes of material science are distinguished. The main task of out-ofschool teachers is to develop the engineering qualities of the pupils, which are based on the ability to creatively solve the set tasks.ukкреативністьнауково-технічна творчістьМала академія наукcreativityscientific and technical creativitySmall Academy of SciencesРозвиток креативності у гуртках технічного спрямування Малої академії наукDevelopment of Creativity in Circles of Technical Direction of Small Academy of SciencesArticle