Дорожко М. В.Dorozhko M. V.2018-02-022018-02-022012Дорожко, М. В. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчання [Текст] / М. В. Дорожко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 179–183.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3885У статті доведено необхідність формування в учнів початкової школи ключової компетентності «Умій учитися». Виділено такі її компоненти: мотиваційний, змістовий, процесуальний. Розкрито зміст мотиваційного компонента. Визначено зміст понять «мотив», «мотивація». Розглянуто основні групи мотивів: зовнішні та внутрішні. Охарактеризовано методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності.The necessity of formation of the key competence «Learn to learn» by primary school pupils has been proven. The following components have been identified: motivational, informative, processual. The contents of the motivational component have been exposed. The content of the terms «motive», «motivation» have been defined. The main groups of motives: external and internal have been examined. Methods of stimulation and motivation of learning activity have been described.ukключова компетентність «Умій учитися»мотивмотивація навчанняkey competence «Learn to learn»motivemotivation of learningПедагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчанняPedagogical Conditions of Formation of Motivation of Learning by Primary School PupilsArticle