Олефіренко Тетяна ВасилівнаOlefirenko Tetiana Vasylivna2021-07-152021-07-152021Олефіренко, Т. В. Розвиток зв’язного мовлення у дітей із порушеннями інтелекту на уроках української мови та літературного читання [Текст] / Т. В. Олефіренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 270–276.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11088У статті проаналізовано особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей із порушеннями інтелекту на уроках української мови та літературного читання. Окреслено семантику поняття «зв’язне мовлення» та його характерні особливості для учнів із порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено роль уроків української мови та літературного читання у розвитку зв’язного мовлення у дітей із порушеннями інтелекту. Актуалізовано увагу на значенні педагога у розвитку зв’язного мовлення у дітей із порушеннями інтелекту на уроках української мови та літературного читання.The article analyzes the peculiarities of the development of connected broadcasting in children with violations of intelligence in Ukrainian language lessons and literary reading. The semantics of the concept of «bonding broadcast» and its characteristic features for students with intellectual development disorders are outlined. The role of Ukrainian language lessons and literary reading in the development of connected broadcasting in children with intelligence violations are determined. Attounced attention to the sense of the teacher in the development of connected broadcasting in children with violations of intelligence in Ukrainian language and literary lessons.ukрозвитокзв’язне мовленнядіти з порушеннями інтелектууроккомунікаціяdevelopmentconcurrencychildren with violations of intelligencelessoncommunicationРозвиток зв’язного мовлення у дітей із порушеннями інтелекту на уроках української мови та літературного читанняDevelopment of Connected Speech in Children with Intelligent Disorders in Ukrainian Language Lessons and Literary ReadingArticle