Біденко Лариса ВалентинівнаBidenko Larysa Valentynivna2018-12-292018-12-292010Біденко, Л. В. Поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти [Текст] / Л. В. Біденко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 361–367.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6375У статті розкрито зміст поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти. Розглянуто різні підходи до потрактування дефініції, виокремлено основні види лінгвокогнітивних умінь, що допоможуть викладачу цілеспрямовано формувати визначений тип умінь у системі вищої освіти.The article deals with the content of the cognitions abilities in aspect of linguistic of education. In it various approaches of interpretation of the given definition are considered, principal views of linguistic cognitions abilities which will help the teacher to generate the given type of abilities in higher educational system.ukпізнавальна діяльністьпізнанняуміння та навичкилінгвокогнітивні уміннянавчальний процеслінгвістична освітаknowledgelinguistic cognitions abilitiesskillseducational processLinguistic of educationПоняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освітиThe Cognitions Abilities in Aspect of Linguistic of EducationArticle