2024-06-252024-06-252024Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 12 / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – 259 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15111Збірник складають наукові статті студентів, магістрантів, аспірантів вищих навчальних закладів та наукових установ України, Республіки Польща, Німеччини, Чехії щодо результатів теоретичних та експериментальних досліджень в галузі спеціальної та інклюзивної освіти. Дослідження охоплюють проблеми навчання, виховання, освіти, соціалізації, абілітації та реабілітації осіб із порушеннями психічного та (або) фізичного розвитку різних вікових категорій. Збірник містить матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених.The collection consists of scientific articles by students, undergraduates, graduate students of higher educational institutions and research institutions of Ukraine, Republic of Poland, Germany, Czech Republic on the results of theoretical and practical (experimental) research in special and inclusive education (by nosology). The research covers the problems of education, upbringing, education, socialization, habilitation and rehabilitation of persons with mental and (or) physical development disorders of different age categories. The collection contains materials of the ХІ International scientific-practical conference of students, graduate students and young scientists.ukінклюзивна освітаinclusive educationспеціальна освітаspecial educationдіти з особливими освітніми потребамиchildren with special educational needsпорушення психофізичного розвиткуdisorders of psychophysical developmentдослідження в галузі спеціальної та інклюзивної освітиresearch in the field of special and inclusive educationКорекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковцівCorrective аnd Inclusive Education Through the Eyes of Young ScientistsCollection