Кобець В. M.Kobets V. M.2018-04-232018-04-232012Кобець, В. M. Задоволеність студентів майбутньою професією як емоційна складова самоефективності [Текст] / В. M. Кобець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 260–268.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4623У статті розглянуто задоволеність студентів вибраною професією і її вплив на їх самоефективність та емоційний стан. Використано методику діагностики мотивації до навчання студентів, яка визначає наявність або відсутність стану задоволеності вибраною професією. Проаналізовано взаємозв'язок задоволеності професією з результатами діяльності.The students' satisfaction with the chosen profession and its impact on their self¬efficacy and emotional state are considered in the article. The method for diagnosing of students' learning motivation is used. It defines presence or absence of the state of satisfaction with their chosen profession. The interrelation of the profession's satisfaction with results of activity is analyzed.ukзадоволеність професієюсамоефективність студентівстан емоційного задоволенняпрофесійне навчаннямотиваціяsatisfaction of the professionself-efficacy of studentsstate of emotional satisfactionprofessional trainingmotivationЗадоволеність студентів майбутньою професією як емоційна складова самоефективностіStudents' Satisfaction with the Future Profession as an Emotional Component of Self-EfficacyArticle