Шинкаренко Катерина ЮріївнShynkarenko Kateryna Yuriivn2025-05-262025-05-262024Шинкаренко К. Відбиток локальної ідентичності в композиторській діяльності українських авторів: зріз 1950-1980 років [Текст] / К. Шинкаренко // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 79–83.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17030У дослідженні було проаналізовано локальні, історичні, національні і культурні аспекти української музики періоду другої половини XX століття, саме – з 1950-х до 1980 років, розглянуто систему радянської політики у музичній сфері, запропоновано шляхи промоції творчої діяльності і життєвого шляху українського композитора Бориса Лятошинського через форми музичного туризму.The study analyzed the local, historical, national and cultural aspects of Ukrainian music of the second half of the 20th century, namely from the 1950s to the 1980s, considered the system of Soviet policy in the musical sphere, proposed ways to promote the creative activity and life path of the Ukrainian composer Borys Lyatoshynskyi through forms of musical tourism.ukмузикакомпозиторирадянська владасоцреалізмкраєзнавствоmusiccomposersSoviet powersocialist realismlocal historyВідбиток локальної ідентичності в композиторській діяльності українських авторів: зріз 1950-1980 роківThe Imprint of Local Identity in the Compositional Activity of Ukrainian Authors: a Cross-Section of the 1950s-1980sArticle