Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2019-11-212019-11-212009Сбруєва, А. А. Концептуальні засади персоналізації навчання в контексті [Текст] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 58–67.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8035У статті здійснена характеристика основоположних підходів до визначення шляхів персоналізації навчання, що існують у сучасній зарубіжній теорії освіти; з’ясовано особливості застосування організаційно-педагогічного підходу до персоналізації навчання в контексті реформи середньої освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.The fundamental approaches to the personalization of learning which exist in the western modern theory of education are characterized. The features of application of the organizational pedagogical approach to personalization are found out in the context of UK secondary education reform at the beginning of the XXIst century.ukперсоналізація навчанняорганізаційно-педагогічний підхідреформа середньої освітиВелика Британіяpersonalization of learningorganizational pedagogical approacheducation reformGreat BritainКонцептуальні засади персоналізації навчання в контексті британських освітніх реформ початку ХХІ ст.Conceptual Foundations of Learning Personalization in the Context of British Educational Reforms of the Beginning XXIst CenturyArticle