Полупаненко О. Г.Polupanenko O. H.2018-12-212018-12-212018Полупаненко, О. Г. Психологічний комфорт майбутніх учителів хімії під час взаємодії «викладач-комп'ютер-студент» [Текст] / О. Г. Полупаненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 313–323.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6278У статті розкрито психологічні вимоги до створення комфортної взаємодії «викладач-комп'ютер-студент» і забезпечення оптимальної психологічної бази для позитивних змін у пізнавальній та мотиваційній сферах студентів під час використання комп'ютерних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів хімії.In the article there are shown psychological requirements for creation of comfortable interaction «teacher-computer-student» and providing optimal psychological base for positive changes in the cognitive and motivational spheres of students during the use of computer technologies in professional training of future teachers of chemistry.ukкомфортпсихологічний комфортучителі хіміїкомп'ютерні технологіїкомп'ютерпедагогічна взаємодіяпрофесійна підготовкаcomfortpsychological comfortteachers of chemistrycomputer technologiescomputerpedagogical interactionprofessional trainingПсихологічний комфорт майбутніх учителів хімії під час взаємодії «викладач-комп'ютер-студент»Psychological Comfort of Future Teachers of Chemistry During Interaction «Teacher-Computer-Student»Article