Харькова Євдокія ДмитрівнаKharkova Yevdokiia Dmytrivna2018-04-202018-04-202012Харькова, Є. Д. Творча самостійна діяльність молодших школярів у контексті сучасної дидактики [Текст] / Є. Д. Харькова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 203–212.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4606У статті розглянуто проблему самостійної діяльності молодших школярів, яка спрямована на формування в них інтелекту і творчого потенціалу. Представлено різні підходи до визначення сутності понять «самостійна робота», «самостійна діяльність»; виокремлено й охарактеризовано основні ознаки самостійної роботи учнів молодших класів. Подано обґрунтовану з психолого- педагогічних позицій класифікацію самостійних робіт учнів початкової ланки.In the article is considered the problem of junior schoolchildren's independent activity directed on their intellect and creative potential forming. Different approaches to the determination of concept's existing «self independent work», «self activity»; the main signs of junior schoolchildren's independent work are parted and characterized. It is given based of psychologically pedagogical positions the classification of independent works of junior classes.ukтворча самостійна діяльністьтворчий потенціал особистостіознаки самостійної роботи учнів молодших класівактивізації пізнавальної діяльностіcreative independent activitycreative potential of personalitysigns of independent work of junior pupilsactivations of cognitive activityТворча самостійна діяльність молодших школярів у контексті сучасної дидактикиCreative Self Activity of Junier Schoolchildren in the Context of Modern DidacticeArticle