Хрипунова А. Л.Khrypunova A. L.2018-09-102018-09-102010Хрипунова, А. Л. Лекційний спецкурс «Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії» як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ [Текст] / А. Л. Хрипунова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 327–333.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5262У статті розкрито зміст лекційного спецкурсу «Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії», спрямованого на формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ, що реалізується шляхом використання проблемних лекцій, лекцій-візуалізацій та діалого-дискусійних семінарських занять.The contents of a lecture course «Power and ecological problems and renewable energy source» is revealed in the article. The course is orientated on the formation of professional ecological competence of the technical institute students. The course is realized by using of problem lectures, lectures of visualization and dialogue and debatable seminars.ukекологічні проблемиекологічна компетентністьтехнічні ВНЗпроблемнілекціїecological problemsecological competencetechnical instituteproblem lecturesЛекційний спецкурс «Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії» як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗThe Lecture Course «Power and Ecological Problems and Renewable Energy Source» Such us Professional Ecological Competence of the Technical Institute StudentsArticle