Бінь БайBin Bai2017-11-212017-11-212013Бінь, Бай Критерії, показники і методи діагностики звуко-тембральних уявлень студентів-музикантів у процесі фортепіанного навчання [Текст] / Бай Бінь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 426–433.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2868У статті обґрунтовано критерії, показники та методи педагогічної діагностики рівня сформованості звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання. Схарактеризовано компонентну модель звуко-тембральних уявлень. Розроблено критеріальний апарат дослідження. Виокремлено критерії звуко-тембральних уявлень: поінформованість у галузі тембральної проблематики; художньо-тембральна сприйняття та мисленнєво-операційні уміння тембрального мислення; спроможність та підготовка до художньо-технологічного застосування тембральної можливості фортепіано в самостійному виконавському процесі. Запропоновані критерії відповідають компонентам звуко-тембральних уявлень. З’ясовано специфіку звуковидобування на фортепіано.The article is devoted to presents of the criteria, indicators and methods of educational assessment level of formation acoustic timbre of future teachers of music in the process of learning the piano. The component model of sound-tonal representations is characterized. The content basis of the research are analyzed. The criteria of sound-tonal concepts are distinguished: knowledge in tonal issues art and tonal perception and operational thinking skills tonal; ability and training to artistic and technological applications tonal possibilities of piano perfoming independent process. The proposed criteria are consistent components timbral sound representations. The specifics of sound on the piano are clarified.ukпедагогічна діагностикакритерії та показникитембральний слухзвуко-тембральні уявленняметоди діагностики звуко-тембральних уявленьpedagogical diagnosiscriteria and indicatorstimbral earsound-tonal representationdiagnostic methods of sound-tonal representationКритерії, показники і методи діагностики звуко-тембральних уявлень студентів-музикантів у процесі фортепіанного навчанняThe Criteria, Indicators and Methods of Diagnosis Sound Timbre Representations Students of Music In LearningArticle