Ачкан Віталій ВалентиновичAchkan Vitalii ValentynovychВласенко КатеринаVlasenko Kateryna2020-10-082020-10-082020Ачкан, В. В. Задачі як заcіб розвитку творчих здібностей студентів у процесі навчання елементарної математики [Текст] / В. В. Ачкан, К. В. Власенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 12–13.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9297Виокремлено задачі з елементарної математики, які спрямовані на розвиток творчих здібностей студентів («Rich» задачі). Виділено та охарактеризовано види «Rich» задач: відкриті та інтегративні задачі у курсі елементарної математики.Select tasks of elementary mathematics, which are aimed to develop students' creative abilities (Rich tasks). Select and characterized types of Rich tasks: open and integrated tasks in elementary mathematics.ukелементарна математикатворчі здібності«Rich» задачівідкриті та інтегративні задачіelementary mathematicscreative abilitiesRich tasksopen and integrated tasksЗадачі як заcіб розвитку творчих здібностей студентів у процесі навчання елементарної математикиТasks as a Means of Development of Students' Creative Abilities in the Process of Studying Elementary MathematicsArticle