Барнінець О. В.Barninets O. V.2019-02-252019-02-252011Барнінець, О. В. Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання [Текст] / О. В. Барнінець // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 28–32.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6738У статті здійснений аналіз ігрових методів з погляду реалізації компетентнісного навчання, на основі структурних компонентів процесу навчання: цільовий, стимулююче-мотиваційний, змістовний, операційно-діяльнісний, контрольно-регулювальний та оціночно-результативний; здійснено порівняння ігрових методів в контексті компетентнісного та традиційного навчання.In the article one can find the analysis of the playing methods from the point of the realization of competence studying, on the basis of the structural components of studying process: objective, stimulating-motivational, thoughtful, operating-qualifying, control-adjusting and assessed-effective. In the article the comparison of the playing methods in the context of the competence and traditional studying is given.ukдидактична граігрові методикомпетентнісний та традиційний підходи до навчанняісторичні компетентностімета навчаннярефлексіясуб’єкт-субєкті відносиниdidactic gameplaying methodscompetence and traditional way to the process of studyinghistorical competencesaim of studyingreflectionsubject to subject relationsГра як засіб реалізації компетентнісного навчанняGame as the Way of Realization of the Competence StudyingArticle