Самодай Валентина ПетрівнаSamodai Valentyna PetrivnaЖбанова Юлія ВолодимирівнаZhbanova Yuliia Volodymyrivna2017-02-172017-02-172016Самодай, В. П. Особливості стратегії підвищення якості туристичних послуг [Текст] / В. П. Самодай, Ю. В. Жбанова // Вісник Львівського інституту економіки і туризму. Серія: Економічні науки : збірник наукових статей / МОН України, Львівський інститут економіки і туризму ; [редкол.: І. О. Бочан та ін.]. – Львів : ЛІЕТ, 2016. – № 11. – С. 47–53.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1093Активізується питання побудови стратегічної перспективи розвитку туристичних підприємств на основі підвищення якості надання туристичних послуг. Уточнюється сутність понять туристична послуга, якість та формування стратегії розвитку.Intensified issues of building the strategic prospects of tourism enterprises by improving the quality of tourist services. It clarifies the essence of the concepts of tourist services, the quality and the formation of the development strategy.ukтуристична послугаякістьтуристичне підприємствостратегіятуристичний продукттуризмtourist service qualitytourist enterprisestrategytourism producttourismОсобливості стратегії підвищення якості туристичних послугFeatures of the Strategy to Improve the Quality Tourist ServicesArticle