Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana LeonidivnaМішура Катерина ПетрівнаMishura Kateryna Petrivna2018-12-052018-12-052018-11-08Парфілова, С. Індивідуальний підхід до навчання як науково-теоретична проблема / С. Парфілова, К. Мішура // Дошкільна освіта: від традицій до інновацій : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (08–09 листопада 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 237–240.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6063У статті проаналізовано поняття «індивідуальний підхід», визначено сутність індивідуального підходу у навчально-виховному процесі; конкретизовано розуміння індивідуального підходу в процесі навчання молодших школярів, а також визначено провідні положення зазначеної проблеми.The article analyzes the concept of "individual approach", the essence of the individual approach in the educational process is determined; The understanding of the individual approach in the process of teaching the younger students is specified, as well as the leading positions of the mentioned problem are determined.ukіндивідуальний підхідindividual approachнавчально-виховний процесeducational processіндивідуальні особливостіindividual peculiaritiesІндивідуальний підхід до навчання як науково-теоретична проблемаIndividual Approach to Teaching as a Scientific-Theoretical ProblemArticle