Горіна Ж. Д.Horina Zh. D.2018-06-072018-06-072011Горіна, Ж. Д. Міжкультурно-комунікативна компетентність – українознавчий вектор мовно-літературної освіти [Текст] / Ж. Д. Горіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 358–367.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4935У статті визначено сутність та структурний зміст поняття «міжкультурно-комунікативна компетентність» особистості на підставі реалізації компетентнісного підходу до реформування філологічної освіти у ВНЗ України. Розмежовано поняття «компетенція» і «компетентність», установлено сутнісні ознаки компетентності.The article deals with the defining the essence and structural content of such notion as «intercultural and communicative competence» of personality under the conditions of the philological education reforming on the basis of competence approach implementation.ukміжкультурно-комунікативна компетентністькомпетентнісний підхідintercultural and communicative competencecompetence approachМіжкультурно-комунікативна компетентність – українознавчий вектор мовно-літературної освітиIntercultural and Communicative Competence is the Ukrainian-Studies Vector of Philological EducationArticle