Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-251999Каленик, М. В. Узагальнений план діяльності з вивчення фізичних величин у 7 - 8 класах [Текст] / М. В. Каленик // Сучасні технології навчання в системі освіти України : науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський, 1999. – С. 37–39.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1741До одного з важливих компонентів змісту шкільного курсу фізики відносяться фізичні величини, формування понять багатьох з них відбувається на першому ступені навчання, тобто у 7-8 класах. Планування систем уроків, під час яких вивчається конкретна фізична величина, доцільно здійснювати за узагальненим планом діяльності, що пропонується.To one of the important components of the content of school physics course include physical size, formation of concepts of many of them is the first stage of training, ie classes 7-8. Planning of lessons, during which studied specific physical quantity, it is advisable to plan for generic activities offered.ukфізична величинаузагальнений план діяльностіформуваннякомпонентнавчальна проблемацикл навчального процесуструктурний елементphysical quantityformationeducational problemstructural elementgeneral activity plancomponentloop learning processУзагальнений план діяльності з вивчення фізичних величин у 7 - 8 класахConsolidated Business Plan on Studying Physical Quantities in 7 - 8 ClassesArticle