Голуб Наталія МихайлівнаHolub Nataliia Mykhailivna2018-01-182018-01-182012Голуб, Н. М. Причини, механізми, прояви утруднень дітей молодшого шкільного віку в опануванні графо-моторної навички [Текст] / Н. М. Голуб // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 143–152.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3633У статті розглянуто причини, механізми, прояви утруднень молодших школярів у процесі формування в них графо-моторної навички. Особлива увага приділена категорії дітей із стійкими графо-моторними помилками на письмі внаслідок порушень ЦНСрезудиально-органічного генезу.The article examines causes, mechanisms, manifestations of the difficulties primary school children may confront in the process of grapho-motor skill formation. Special attention is paid to the group of children with persistent grapho-motor mistakes due to the disorders of residual organic genesis in CNS.ukграфо-моторна навичкастійкі специфічні помилки на письміпорушення ЦНС резидуально-органічного генезуgrapho-motor skillspecific persistent errors in writingdisorders of residual organic genesis in CNSПричини, механізми, прояви утруднень дітей молодшого шкільного віку в опануванні графо-моторної навичкиCauses, Mechanisms, Manifestations of the Difficulties Primary School Children May Confront When Acquiring Grafo-Motor SkillArticle