Харькова Євдокія ДмитрівнаKharkova Yevdokiia DmytrivnaСердюк Марина ВікторівнаSerdiuk Maryna Viktorivna2021-02-182021-02-182020Сердюк, М. В. Формування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку в процесі гармонійного розвитку [Текст] : магістер. робота / М. В. Сердюк ; науковий керівник Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 73 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10106У кваліфікаційному дослідженні подано теоретичні основи формування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку в процесі гармонійного розвитку. Здійснено аналіз наукових джерел з метою трактування понять «цінність» та «ціннісні орієнтації». Виявлено педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в процесі гармонійного розвитку. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання сформованості ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку в процесі гармонійного розвитку. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов формування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку в процесі гармонійного розвитку, яку здійснено за трьома етапами: мотиваційним, когнітивним і діяльнісно-рефлексивним.In the qualifying research work the theoretical bases of forming value orientations in children of senior preschool age in the course of harmonious development are given. In order to interpret the concepts of “value” and “value orientations” the analysis of scientific sources is conducted. The pedagogical conditions for the formation of value orientations in children of senior preschool age in the process of harmonious development are revealed. The criterion-level assessment of the formation of value orientations in preschool children in the process of harmonious development is carried out. The effectiveness of the introduction of pedagogical conditions for the formation of value orientations in senior preschool age children in the process of harmonious development, which was carried out in three stages: motivational, cognitive and activity-reflexive, was experimentally tested.ukцінністьціннісні орієнтаціїгармонійний розвитокдіти старшого дошкільного вікуvaluevalue orientationsharmonious developmentchildren of senior preschool ageФормування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку в процесі гармонійного розвиткуFormation of Value Orientations in Children of Senior Preschool Age in the Process of Harmonious DevelopmentMasters