Данилюк С. С.Danyliuk S. S.2018-01-252018-01-252012Данилюк, С. С. Сутність компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів [Текст] / С. С. Данилюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 409–417.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3757У статтю висвітлено сутність компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів. Сформульовано основні принципи компетентнісного підходу. Зосереджено увагу на завданнях, які слід вирішити в межах компетентнісного підходу у процесі засвоєння майбутніми філологами навчальних курсів. Наведено причини виникнення та подальшого розвитку компетентнісного підходу як базового підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів.The article deals with the coverage of the essence of competence approach to the formation of future philologists' professional competence. The basic principles of competence approach are defined. Attention is focused on the problems to be solved within the framework of competence approach in the process of studying different courses by future philologists. The article provides causes of appearance and further development of competence approach as a basic approach to the formation of future philologists' professional competence.ukкомпетентнісний підхідпрофесійна компетентністьпрофесійна компетенціяосвітня системаосвітнє середовищеедукаційний процеспрофесійна діяльністькомпетентнісна модель фахівцяcompetence approachprofessional competenceeducation systemeducational environmenteducational processprofessional activitycompetence model of a professionalСутність компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологівEssence of Competence Approach to the Formation of Future Philologists' Professional CompetenceArticle