Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-212017-04-212013Каленик, М. В. Елементи дистанційної освіти при вивченні фізики в школі [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2013. – Вип. 121, Ч. І. – С. 194–197.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1711Як показує практика, у переважній більшості випадків викладачі у процесі дистанційного навчання обмежуються розміщенням лекційного курсу в електронному вигляді і введенням автоматизованої системи тестування на етапі контролю. У статті розглядаються питання методики організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання фізики.As practice shows, in most cases teachers in the course of distance learning are limited to placement of a lecture course in electronic form and introduction of the automated system of testing at a control stage. In the article questions of a technique of the organization independent activity in the conditions of distance learning of physics are considered.ukдистанційне навчаннясамостійна роботарізнорівневі завданнядовгострокові завданняробочий конспекткомпонентінтегративна модельструктурний елементistance learningindependent activitylong-term tasksworking abstractcomponenttructural elementintegrative model of process of trainingЕлементи дистанційної освіти при вивченні фізики в школіElements of Distance Education in the Study of Physics at SchoolArticle