Бойко ЄлизаветаBoiko YelyzavetaКосенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii Mykolaiovych2024-07-152024-07-152024Бойко Є. Специфіка розвитку пізнавальної діяльності дошкільників із порушеннями інтелекту [Текст] / Є. Бойко, Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 108–113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15243У статті розкрито особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку. Здійснено аналіз наукових робіт присвячених досліджуваній проблемі. Узагальнено погляди науковців на проблему розвитку пізнавальної діяльності дошкільників із порушеннями інтелекту. Висвітлено особливості розвитку мислення, пам’яті, уваги, сприймання і мовлення в дітей означеної категорії.The article reveals the peculiarities of the development of children with intellectual disabilities of preschool age. The analysis of scientific works devoted to the investigated problem was carried out. The views of scientists on the problem of the development of cognitive activity of preschoolers with intellectual disabilities are summarized. The peculiarities of the development of thinking, memory, attention, perception and speech in children of the specified category are highlighted.ukдошкільники з інтелектуальними порушеннямипізнавальна діяльністьpreschoolers with intellectual disabilitiescognitive activityСпецифіка розвитку пізнавальної діяльності дошкільників із порушеннями інтелектуSpecificity of the Development of Cognitive Activity of Preschoolers with Intellectual DisabilitiesArticle